Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích : jak psát tiskovou zprávu : jak pořádat tiskovou konferenci : jak dělat PR na internetu : chyby při komunikaci s médii : pro malé firmy i velké společnosti /
Autor: Pospíšil, Pavel, 1975-
Vydáno: (2002)
Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Kniha se zabývá teoretickými, etickými a kreativními aspekty reklamy. Ve slovenštině
Uloženo v:
Hlavní autor: | Horňák, Pavel, 1953- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Slovensky |
Vydáno: |
Zlín :
VeRBum,
2018
|
Vydání: | Vydanie druhé |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Podobné jednotky
-
Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích : jak psát tiskovou zprávu : jak pořádat tiskovou konferenci : jak dělat PR na internetu : chyby při komunikaci s médii : pro malé firmy i velké společnosti /
Autor: Pospíšil, Pavel, 1975-
Vydáno: (2002) -
Základy marketingové komunikace v cestovním ruchu /
Autor: Kiráľová, Alžbeta, 1960-
Vydáno: (2003) -
Marketingová komunikace : to nejlepší z nových trendů /
Autor: Frey, Petr, 1957-
Vydáno: (2008) -
Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu /
Autor: Hesková, Marie, 1948-
Vydáno: (2009) -
Hudba v reklamě : a dalších oblastech marketingové komunikace /
Autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Vydáno: (2014)