Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích : jak psát tiskovou zprávu : jak pořádat tiskovou konferenci : jak dělat PR na internetu : chyby při komunikaci s médii : pro malé firmy i velké společnosti /
Praktický návod, jak rychle, levně a kvalitně řídit firemní public relations (vztahy s veřejností) a media relations (vztahy s médii)
Hlavní autor: | Pospíšil, Pavel, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Computer Press,
2002
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Praxe manažera (Computer Press)
|
Témata: |
podniky
>
firmy
>
média
>
hromadné
>
reklama
>
tiskové
>
zprávy
>
formy
>
|
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Šrámkova - Sklad
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600382672 | 382672 | SK 659.4 | (neuvedeno) | Dostupné | 26x |