Efektivní Public Relations a media relations : jak mít pozitivní publicitu v médiích : jak psát tiskovou zprávu : jak pořádat tiskovou konferenci : jak dělat PR na internetu : chyby při komunikaci s médii : pro malé firmy i velké společnosti /

Praktický návod, jak rychle, levně a kvalitně řídit firemní public relations (vztahy s veřejností) a media relations (vztahy s médii)

Hlavní autor: Pospíšil, Pavel, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Computer Press, 2002
Vydání: 1. vyd.
Edice: Praxe manažera (Computer Press)
Témata:
firmy >
média >
formy >
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Šrámkova - Sklad

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600382672 382672 SK 659.4 (neuvedeno) Dostupné 26x