Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie
Kniha se zabývá teoretickými, etickými a kreativními aspekty reklamy. Ve slovenštině
Hlavní autor: | Horňák, Pavel, 1953- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Slovensky |
Vydáno: |
Zlín :
VeRBum,
2018
|
Vydání: | Vydanie druhé |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Svornosti - Dospělí
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600528285 | 528285 | ST 659.1 | (neuvedeno) | Dostupné | 6x |