Hudba v reklamě : a dalších oblastech marketingové komunikace /
Přestože je hudba součástí marketingové komunikace, systematičtějšího zájmu akademických badatelů i reklamních praktiků se jí dostává až v posledních letech. Reklamní tvůrci vědí již dávno, že televizní nebo rozhlasová reklama se bez hudby jen těžko obejdou. Stejně tak vědí, že když se výber hudby d...
Hlavní autor: | Bačuvčík, Radim, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Zlín :
Verbum,
2014
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Svornosti - Hudební odd.
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600499214 | 499214 | HU 659 | (neuvedeno) | Dostupné | 2x |