Hudba v reklamě : a dalších oblastech marketingové komunikace /

Přestože je hudba součástí marketingové komunikace, systematičtějšího zájmu akademických badatelů i reklamních praktiků se jí dostává až v posledních letech. Reklamní tvůrci vědí již dávno, že televizní nebo rozhlasová reklama se bez hudby jen těžko obejdou. Stejně tak vědí, že když se výber hudby d...

Celý popis

Hlavní autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Zlín : Verbum, 2014
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Svornosti - Hudební odd.

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600499214 499214 HU 659 (neuvedeno) Dostupné 2x