Marketingová komunikace a moderní trendy v marketingu /

Hlavní autor: Hesková, Marie, 1948-
Další autoři: Štarchoň, Peter
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Oeconomica, 2009
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Šrámkova - Odd.pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600483570 483570 HP 339.13 (neuvedeno) Vypůjčeno
do: 21. 2. 2022
13x

Svornosti - Dospělí

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600483571 483571 ST 339.13 (neuvedeno) Dostupné 22x