Reklama : teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie

Kniha se zabývá teoretickými, etickými a kreativními aspekty reklamy. Ve slovenštině

Hlavní autor: Horňák, Pavel, 1953-
Médium: Kniha
Jazyk: Slovensky
Vydáno: Zlín : VeRBum, 2018
Vydání: Vydanie druhé
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01173nam a2200265 i 4500
001 96464
005 20190113015055.0
008 180208s2018 xr ||||||||||||||czeslo d
020 |a 9788087500941 :  |q (vázáno)  |c 399.00 Kč 
040 |a KAG503  |b cze  |e rda 
080 |a 659.1  |2 h 
100 1 |a Horňák, Pavel,  |d 1953-  |7 skuk0000604  |4 aut  |9 45481 
245 1 0 |a Reklama :  |b teoreticko-historické aspekty reklamy a marketingovej komunikácie  |c Pavel Horňák 
250 |a Vydanie druhé 
264 1 |a Zlín :  |b VeRBum,  |c 2018 
300 |a 398 stran :  |b barevné ilustrace ;  |c 24 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 2 |a Kniha se zabývá teoretickými, etickými a kreativními aspekty reklamy. Ve slovenštině 
653 |a reklama  |a propagace  |a marketingová  |a komunikace  |a dějiny  |a etické  |a morální  |a aspekty  |a monografie 
655 7 |a monografie  |7 fd132842  |2 czenas  |9 29495 
910 |a KAG503 
999 |d 96464 
993 |0 0  |1 316600528285  |4 0  |6 ST_659_100000000000000  |7 0  |9 216652  |a 279.30  |b 0  |c 528285  |d 2018-02-08  |e 6  |f ST  |g ST 659.1  |h 399.00  |i Kosmas  |j 127  |l ST  |m 4  |n 0  |r 2022-01-17  |s 2021-11-11  |t 5  |w 2019-01-12  |y KN  |z KI