Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků /

Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávající...

Celý popis

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Další autoři: Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967-, Machková, Hana, Malý, Josef, 1958-, Adamík, Jiří
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2006
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Buďte první, kdo okomentuje tento záznam!
Vaše komentáře