Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků /
Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávající...
Hlavní autor: | Kotler, Philip, 1931- |
---|---|
Další autoři: | Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967-, Machková, Hana, Malý, Josef, 1958-, Adamík, Jiří |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2006
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Šrámkova - Sklad
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600412736 | 412736 | SK 658 | (neuvedeno) | Dostupné | 28x |
Region - K3 Bohumín
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316602002230 | 2002230 | RF 658 | (neuvedeno) | Dostupné |