Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků /

Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávající...

Celý popis

Hlavní autor: Kotler, Philip, 1931-
Další autoři: Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967-, Machková, Hana, Malý, Josef, 1958-, Adamík, Jiří
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2006
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Šrámkova - Sklad

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600412736 412736 SK 658 (neuvedeno) Dostupné 28x

Region - K3 Bohumín

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602002230 2002230 RF 658 (neuvedeno) Dostupné