Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy /
Autor: Kotler, Philip, 1931-
Vydáno: (2000)
Inovativní marketing : jak kreativním myšlením vítězit u zákazníků /
Autoři dávají marketingovým profesionálům do rukou praktický návod a nástroje, jak překročit rámec existujících trhů. Doplňují klasický marketing o metody, jejichž využitím lze dospět k novým, často převratným a vítězným myšlenkám, iniciovat zrod nových produktů nebo radikálně nového užití stávající...
Hlavní autor: | Kotler, Philip, 1931- |
---|---|
Další autoři: | Trías de Bes Mingot, Fernando, 1967-, Machková, Hana, Malý, Josef, 1958-, Adamík, Jiří |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2006
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|