Jazyk nových médií /

Tato publikace představuje jeden z nejsystematičtějších pokusů o teoretické ukotvení počítačové technologie a její dopad na současnou kulturu. Autor se snaží nová média zasadit do širšího kontextu dějin technologií a kulturních forem, analyzuje základní principy, operace i formy; některá zjednodušen...

Celý popis

Hlavní autor: Manovich, Lev, 1960-
Další autoři: Janoščík, Václav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Univerzita Karlova, nakladatelství Karolinum, 2018
Vydání: První české vydání
Edice: Studia nových médií
Témata:
média >
rozvoj >
Konspekt: 316.4/.7
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Svornosti - Hudební odd.

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600703827 542003 HU 316.7 (neuvedeno) Dostupné