Dítě s dyskalkulií ve škole /

Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kd...

Celý popis

Hlavní autor: Babtie, Patricia
Další autoři: Emerson, Jane, Těthalová, Marie, 1967-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Portál, 2018
Vydání: Vydání první
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 02920nam a2200361 i 4500
001 98354
005 20190113015203.0
008 180717s2018 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788026213048  |q (brožováno) :  |c 299.00 Kč 
040 |a KAG503  |b cze  |e rda 
041 1 |a cze  |h eng 
080 |a 616.89  |2 h 
100 1 |a Babtie, Patricia  |7 jo2013761033  |4 aut  |9 48420 
245 1 0 |a Dítě s dyskalkulií ve škole /  |c Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová 
250 |a Vydání první 
264 1 |a Praha :  |b Portál,  |c 2018 
300 |a 149 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
504 |a Bibilografie na s. 145-149 
520 2 |a Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi 
653 |a děti  |a poruchy  |a učení  |a počítání  |a dyskalkulie  |a pedagogické  |a vyučovací  |a metody 
655 7 |a studie  |7 fd133597  |2 czenas  |9 30925 
700 1 |a Emerson, Jane  |q (Jane E.)  |7 jo2013761029  |4 aut  |9 48421 
700 1 |a Těthalová, Marie,  |d 1967-  |7 js20080229020  |4 trl  |9 114157 
910 |a KAG503 
999 |d 98354 
993 |0 0  |1 316602028298  |4 0  |6 STR_616_890000000000000  |7 0  |9 220859  |a 218.27  |b 0  |c 2028298  |d 2018-07-17  |e 3  |f ST  |g STR 616.89  |h 299.00  |i Portál  |j 127  |l RF  |m 3  |n 0  |r 2023-09-14  |s 2023-09-09  |t 5  |w 2019-01-12  |y KN  |z KI 
993 |0 0  |1 316602028326  |4 0  |6 RF_616_890000000000000  |7 0  |9 220860  |a 218.27  |b 0  |c 2028326  |d 2018-07-17  |e 0  |f OR  |g RF 616.89  |h 299.00  |i Portál  |j 127  |l RF  |n 0  |r 2019-01-12  |s 2018-07-20  |t 5  |w 2019-01-12  |y KN  |z KI  |x * 
993 |0 0  |1 316602028356  |4 0  |6 RF_616_890000000000000  |7 0  |9 220861  |a 218.27  |b 0  |c 2028356  |d 2018-07-17  |e 0  |f K3  |g RF 616.89  |h 299.00  |i Portál  |j 127  |l RF  |n 0  |r 2019-01-12  |s 2018-07-20  |t 5  |w 2019-01-12  |y KN  |z KI  |x * 
993 |0 1  |1 316600708206  |2 ddc  |4 0  |6 HP_616_890000000000000  |7 0  |9 258189  |a 90.00  |b 0  |c 544928  |d 2020-02-12  |e 1  |f DOSP  |g HP 616.89  |h 90.00  |i 31  |l DOSP  |r 2020-09-16  |s 2020-08-18  |t 5  |w 2020-02-12  |y KN  |x 2020/027 
993 |0 0  |1 316600708207  |2 ddc  |4 0  |6 OD_616_890000000000000  |7 0  |9 258190  |a 90.00  |b 0  |c 544929  |d 2020-02-12  |e 0  |f OD  |g OD 616.89  |h 90.00  |i 31  |l OD  |r 2023-08-02  |t 5  |w 2020-02-12  |y KN  |x 2020/027