Dítě s dyskalkulií ve škole /
Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kd...
Hlavní autor: | Babtie, Patricia |
---|---|
Další autoři: | Emerson, Jane, Těthalová, Marie, 1967- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2018
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02920nam a2200361 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 98354 | ||
005 | 20190113015203.0 | ||
008 | 180717s2018 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788026213048 |q (brožováno) : |c 299.00 Kč | ||
040 | |a KAG503 |b cze |e rda | ||
041 | 1 | |a cze |h eng | |
080 | |a 616.89 |2 h | ||
100 | 1 | |a Babtie, Patricia |7 jo2013761033 |4 aut |9 48420 | |
245 | 1 | 0 | |a Dítě s dyskalkulií ve škole / |c Patricia Babtie, Jane Emerson ; z anglického originálu Understanding dyscalculia and numeracy difficulties přeložila Marie Těthalová |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Portál, |c 2018 | |
300 | |a 149 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Bibilografie na s. 145-149 | ||
520 | 2 | |a Je chytré, šikovné stejně jako jeho spolužáci, ale s čísly a příklady si opravdu neví rady. Tak by se dal popsat problém dítěte s dyskalkulií. Dyskalkulie je jedna ze specifických poruch učení a projevuje se širokým spektrem značně různorodých výrazných obtíží v matematice, které se mohou objevit kdykoli během školní docházky dítěte. Dyskalkulické obtíže zasahující základní početní dovednosti, tedy zpravidla jednoduché až primitivně vypadající počtářské dovednosti, nejsou zaviněny nedostatečným, ale ani sníženým nadáním dítěte. Dítě s dyskalkulií má problém s tím správně přečíst čísla, rozložit větší čísla na jednotky, desítky, stovky a další řády, neví si rady se základními matematickými operacemi | |
653 | |a děti |a poruchy |a učení |a počítání |a dyskalkulie |a pedagogické |a vyučovací |a metody | ||
655 | 7 | |a studie |7 fd133597 |2 czenas |9 30925 | |
700 | 1 | |a Emerson, Jane |q (Jane E.) |7 jo2013761029 |4 aut |9 48421 | |
700 | 1 | |a Těthalová, Marie, |d 1967- |7 js20080229020 |4 trl |9 114157 | |
910 | |a KAG503 | ||
999 | |d 98354 | ||
993 | |0 0 |1 316602028298 |4 0 |6 STR_616_890000000000000 |7 0 |9 220859 |a 218.27 |b 0 |c 2028298 |d 2018-07-17 |e 3 |f ST |g STR 616.89 |h 299.00 |i Portál |j 127 |l RF |m 3 |n 0 |r 2023-09-14 |s 2023-09-09 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI | ||
993 | |0 0 |1 316602028326 |4 0 |6 RF_616_890000000000000 |7 0 |9 220860 |a 218.27 |b 0 |c 2028326 |d 2018-07-17 |e 0 |f OR |g RF 616.89 |h 299.00 |i Portál |j 127 |l RF |n 0 |r 2019-01-12 |s 2018-07-20 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI |x * | ||
993 | |0 0 |1 316602028356 |4 0 |6 RF_616_890000000000000 |7 0 |9 220861 |a 218.27 |b 0 |c 2028356 |d 2018-07-17 |e 0 |f K3 |g RF 616.89 |h 299.00 |i Portál |j 127 |l RF |n 0 |r 2019-01-12 |s 2018-07-20 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI |x * | ||
993 | |0 1 |1 316600708206 |2 ddc |4 0 |6 HP_616_890000000000000 |7 0 |9 258189 |a 90.00 |b 0 |c 544928 |d 2020-02-12 |e 1 |f DOSP |g HP 616.89 |h 90.00 |i 31 |l DOSP |r 2020-09-16 |s 2020-08-18 |t 5 |w 2020-02-12 |y KN |x 2020/027 | ||
993 | |0 0 |1 316600708207 |2 ddc |4 0 |6 OD_616_890000000000000 |7 0 |9 258190 |a 90.00 |b 0 |c 544929 |d 2020-02-12 |e 0 |f OD |g OD 616.89 |h 90.00 |i 31 |l OD |r 2023-08-02 |t 5 |w 2020-02-12 |y KN |x 2020/027 |