A co já s tím? : integrace, nebo desegregace? Speciálně pedagogické úvahy a odborné postřehy asistenta pedagoga /
V první části knížky autorka odborně popisuje své postřehy z pozice asistenta pedagoga v české škole a prokládá je vlastními úvahami i příběhy ze svých speciálně pedagogických zkušeností z USA. Ve druhé části popisuje své profesní začátky v USA a srovnává rozdíly ve speciálně pedagogické péči v ČR a...
Hlavní autor: | Bradley, Jana, 1971- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Prostějov :
Computer Media,
2016
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: |
děti
>
inkluze
>
výchova
>
emoce
>
|
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02595nam a2200349 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 92410 | ||
003 | CZ-HaMK | ||
005 | 20230331072412.0 | ||
008 | 170130s2016 xr ||||||||||||||czecze d | ||
020 | |a 9788074022807 |q (brožováno) : |c 260.00 Kč | ||
040 | |a KAG503 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
080 | |a 37 |2 h | ||
100 | 1 | |a Bradley, Jana, |d 1971- |7 xx0210217 |4 aut |9 39244 | |
245 | 1 | 0 | |a A co já s tím? : |b integrace, nebo desegregace? Speciálně pedagogické úvahy a odborné postřehy asistenta pedagoga / |c Jana Bradley |
250 | |a Vydání první | ||
264 | 1 | |a Prostějov : |b Computer Media, |c 2016 | |
300 | |a 169 stran : |b ilustrace ; |c 23 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | 2 | |a V první části knížky autorka odborně popisuje své postřehy z pozice asistenta pedagoga v české škole a prokládá je vlastními úvahami i příběhy ze svých speciálně pedagogických zkušeností z USA. Ve druhé části popisuje své profesní začátky v USA a srovnává rozdíly ve speciálně pedagogické péči v ČR a v USA, nabízí postřehy i zkušenosti s integrací dětí s postižením, zmiňuje vývoj odborné terminologie, historický vývoj speciálního školství v USA, zvláště postup od nepřípustné segregace přes málo funkční desegregaci až k velmi funkční integraci dětí s postižením. Zmiňuje také alternativní a augmentativní komunikaci dětí, které nedisponují schopností efektivně komunikovat řečí. | |
653 | |a pedagogika -- |a děti -- |a postižené -- |a integrace -- |a inkluze -- |a asistenti -- |a výchova -- |a emoce -- |a zkušenosti | ||
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |2 czenas | |
910 | |a KAG503 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 92410 | ||
993 | |0 0 |1 316600520939 |4 0 |6 HP_37_000000000000000 |7 0 |9 207620 |a 169.00 |b 0 |c 520939 |d 2017-01-30 |e 15 |f DOSP |g HP 37 |h 260.00 |i BETA |j 127 |l DOSP |m 9 |n 0 |q 2024-05-03 |r 2024-04-03 |s 2024-04-03 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI | ||
993 | |0 1 |1 316602025115 |4 0 |6 RF_37_000000000000000 |7 0 |9 207621 |a 169.00 |b 0 |c 2025115 |d 2017-01-31 |e 0 |f RF |g RF 37 |h 260.00 |i BETA |j 127 |l RF |n 0 |r 2023-11-10 |s 2017-03-09 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI |x * | ||
993 | |0 0 |1 316602025116 |4 0 |6 RF_37_000000000000000 |7 0 |9 207622 |a 169.00 |b 0 |c 2025116 |d 2017-01-31 |e 0 |f K3 |g RF 37 |h 260.00 |i BETA |j 127 |l RF |n 0 |r 2019-01-12 |s 2017-03-09 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI |x * | ||
993 | |0 0 |1 316602025117 |4 0 |6 STR_37_000000000000000 |7 0 |9 207623 |a 169.00 |b 0 |c 2025117 |d 2017-01-31 |e 12 |f ST |g STR 37 |h 260.00 |i BETA |j 127 |l RF |m 9 |n 0 |r 2024-04-27 |s 2024-03-08 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI |x * |