Marketingový management destinací. strategický a taktický marketing destinace turismu : systém marketingového řízení destinace a jeho financování : řízení kvality v destinaci a informační systém destinace /

Hlavní autor: Palatková, Monika, 1970-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2011
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Svornosti - Dospělí

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602013823 2013823 STR 338.48 (neuvedeno) Dostupné 3x

Region - K3 Bohumín

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602013824 2013824 RF 338.48 (neuvedeno) Dostupné

Seifertova ul., Město

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316602013825 2013825 SER 338.48 (neuvedeno) Dostupné 1x