Informační gramotnost /

Filozofický a pedagogický vhled do pozadí formulování koncepce informační gramotnosti jako nástroje pro úspěšnou adaptaci na informační společnost. V závěrečné části se autor věnuje současným i budoucím způsobům učení práce s technologiemi.

Hlavní autor: Černý, Michal, 1987-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada, 2023
Vydání: Vydání 1.
Témata:
teorie >
Konspekt: 316.4
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Svornosti - Dospělí

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600752030 RK 2041222 RF 316.4 (neuvedeno) Dostupné

Region - Orlová

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600752226 RK 2041223 RF 316.4 (neuvedeno) Dostupné

Region - K3 Bohumín

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600752227 RK 2041224 RF 316.4 (neuvedeno) Dostupné