Informační gramotnost /
Filozofický a pedagogický vhled do pozadí formulování koncepce informační gramotnosti jako nástroje pro úspěšnou adaptaci na informační společnost. V závěrečné části se autor věnuje současným i budoucím způsobům učení práce s technologiemi.
Hlavní autor: | Černý, Michal, 1987- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2023
|
Vydání: | Vydání 1. |
Témata: |
teorie
>
|
Konspekt: | 316.4 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Svornosti - Dospělí
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600752030 | RK 2041222 | RF 316.4 | (neuvedeno) | Dostupné |
Region - Orlová
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600752226 | RK 2041223 | RF 316.4 | (neuvedeno) | Dostupné |
Region - K3 Bohumín
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600752227 | RK 2041224 | RF 316.4 | (neuvedeno) | Dostupné |