Lidský kapitál a vzdělávací marketing : v andragogickém pohledu
Sborník se zabývá andragogickým pohledem na teorii lidského kapitálu a vzdělávacím marketingem. Příspěvky se zaměřují na otázky rozvoje lidských zdrojů a teoretickou analýzu pojmu kompetence.
Médium: | Kniha |
---|---|
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Eurolex Bohemia,
2004
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Andragogika
|
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Svornosti - Dospělí
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600493200 | 493200 | ST 37.0 | (neuvedeno) | Dostupné | 7x |