Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost /
Neexistuje jedno umění, jedna kultura, stejně jako neexistuje jeden univerzální marketingový přístup, který bychom mohli v jeho prostředí použít. Svět kultury a umění je totiž velmi rozmanitý: mohli bychom rozlišovat mezi "vysokým" uměním a kulturou, která má sloužit spíše k zábavě a zlepš...
Hlavní autor: | Bačuvčík, Radim, 1975- |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Zlín :
Verbum,
2012
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Svornosti - Hudební odd.
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600483932 | 483932 | HU 316.7 | (neuvedeno) | Dostupné | 2x |
Svornosti - Dospělí
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
316600483933 | 483933 | ST 316.7 | (neuvedeno) | Dostupné | 2x |