Marketing kultury : divadlo, koncerty, publikum, veřejnost /

Neexistuje jedno umění, jedna kultura, stejně jako neexistuje jeden univerzální marketingový přístup, který bychom mohli v jeho prostředí použít. Svět kultury a umění je totiž velmi rozmanitý: mohli bychom rozlišovat mezi "vysokým" uměním a kulturou, která má sloužit spíše k zábavě a zlepš...

Celý popis

Hlavní autor: Bačuvčík, Radim, 1975-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Zlín : Verbum, 2012
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Svornosti - Hudební odd.

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600483932 483932 HU 316.7 (neuvedeno) Dostupné 2x

Svornosti - Dospělí

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600483933 483933 ST 316.7 (neuvedeno) Dostupné 2x