Marketing : studie z mezinárodní praxe /

Hlavní autor: Koprlová, Jana, 1976-
Další autoři: Koprla, Miroslav
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Beroun : Newsletter, 2009
Vydání: 1. vyd.
Edice: Business - právo - společnost
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01094nam a2200277 4500
001 53898
005 20190113012901.0
008 091127s2009 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788073500849  |q (brož.) :  |c 295.00 Kč 
040 |a KAG503  |b cze 
041 1 |a cze  |h slo 
080 |a 658.8  |2 h 
100 1 |a Koprlová, Jana,  |d 1976-  |7 jx20080206005  |4 aut  |9 85359 
245 1 0 |a Marketing :  |b studie z mezinárodní praxe /  |c Jana Koprlová, Miroslav Koprla 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Beroun :  |b Newsletter,  |c 2009 
300 |a 205 s. :  |b il. ;  |c 21 cm 
490 1 |a Business - právo - společnost 
500 |a Obsahuje fotografie, tabulky, grafy 
504 |a Bibliografie na s. 203-205 
653 |a marketing  |a ekonomika  |a podnikání  |a nadnárodní  |a firmy 
700 1 |a Koprla, Miroslav  |7 xx0108283  |4 aut  |9 85360 
830 0 |a Business - právo - společnost  |9 24453 
910 |a KAG503 
999 |d 53898 
993 |0 0  |1 316600450229  |4 0  |6 HP_658_800000000000000  |7 0  |9 99877  |a 206.50  |b 0  |c 450229  |d 2009-11-27  |e 20  |f DOSP  |g HP 658.8  |h 295.00  |i Pemic  |j 127  |l DOSP  |m 1  |n 0  |r 2020-04-23  |s 2019-12-23  |t 5  |w 2019-01-12  |y KN  |z KI