Jak mluvit s dětmi : od narození do tří let /
Autorky, zkušené logopedky a současně matky, radí všem rodičům, jak správně podporovat osvojování řeči jejich dítěte. Srozumitelnou formou popisují vývoj řeči a komunikace dítěte od narození do tří let a doporučují, jak ho stimulovat, jak každodenně rozvíjet schopnosti dítěte....
Hlavní autor: | Horňáková, Katarína |
---|---|
Další autoři: | Mikulajová, Marína, 1955-, Kapalková, Svetlana, Slavíková, Kateřina, Čejka, Paľo, 1973- |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2009
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: |
Rádci pro rodiče a vychovatele (Portál)
|
Témata: |
děti
>
kojenci
>
batolata
>
vývoj
>
verbální
>
řeč
>
hry
>
říkadla
>
hádanky
>
hračky
>
televize
>
|
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02995nam a2200433 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 53325 | ||
003 | CZ-HaMK | ||
005 | 20230814153932.0 | ||
008 | 091023s2009 xr |||||||||u||||czecze d | ||
020 | |a 9788073676124 |c 229.00 Kč | ||
040 | |a KAG503 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h slo | |
044 | |a xr |c CZ | ||
080 | |a 316 |2 h | ||
100 | 1 | |a Horňáková, Katarína |7 xx0103218 |4 aut |9 85473 | |
245 | 1 | 0 | |a Jak mluvit s dětmi : |b od narození do tří let / |c Katarína Horňáková, Svetlana Kapalková, Marína Mikulajová ; [ze slovenského originálu ... přeložila Kateřina Slavíková] ; [obrázky Palo Čejka], Paľo Čejka |
250 | |a 1. vyd. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2009 | ||
300 | |a 167 s. : |b il. ; |c 23 cm | ||
490 | 1 | |a Rádci pro rodiče a vychovatele | |
500 | |a Obsahuje fotografie, kresby | ||
504 | |a Bibliografie na s. 166-167 | ||
520 | 2 | |a Autorky, zkušené logopedky a současně matky, radí všem rodičům, jak správně podporovat osvojování řeči jejich dítěte. Srozumitelnou formou popisují vývoj řeči a komunikace dítěte od narození do tří let a doporučují, jak ho stimulovat, jak každodenně rozvíjet schopnosti dítěte. | |
653 | |a děti -- |a novorozenci -- |a kojenci -- |a batolata -- |a vývoj -- |a komunikace -- |a neverbální -- |a verbální -- |a řeč -- |a rozvíjení -- |a výslovnost -- |a konverzace -- |a hry -- |a říkadla -- |a hádanky -- |a hračky -- |a televize -- |a logopedie | ||
700 | 1 | |a Mikulajová, Marína, |d 1955- |7 xx0061829 |4 aut |9 85474 | |
700 | 1 | |a Kapalková, Svetlana |7 xx0103219 |4 aut |9 85475 | |
700 | 1 | |a Slavíková, Kateřina |7 xx0107008 |4 trl |9 46985 | |
700 | 1 | |a Čejka, Paľo, |d 1973- |7 xx0037956 |4 ill |9 85476 | |
765 | 0 | |t Kniha o detskej reči | |
830 | 0 | |a Rádci pro rodiče a vychovatele (Portál) | |
910 | |a KAG503 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 53325 | ||
993 | |0 0 |1 316600448762 |4 0 |6 HP_316_000000000000000 |7 0 |9 98499 |a 169.46 |b 0 |c 448762 |d 2009-10-23 |e 18 |f SU |g HP 316 |h 229.00 |i Pemic |j 127 |l DOSP |m 4 |n 0 |q 2024-05-13 |r 2024-03-21 |s 2024-03-21 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI | ||
993 | |0 0 |1 316600448858 |4 0 |6 ST_316_000000000000000 |7 0 |9 98500 |a 169.46 |b 0 |c 448858 |d 2009-10-26 |e 15 |f ST |g ST 316 |h 229.00 |i Pemic |j 127 |l ST |n 0 |q 2020-11-02 |r 2020-10-02 |s 2020-10-02 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI | ||
993 | |0 0 |1 316600448859 |4 0 |6 OD_316_000000000000000 |7 0 |9 98501 |a 169.46 |b 0 |c 448859 |d 2009-10-26 |e 4 |f OD |g OD 316 |h 229.00 |i Pemic |j 127 |l OD |n 0 |r 2023-08-02 |s 2011-03-15 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI | ||
993 | |0 1 |1 316602008592 |4 0 |6 RF_316_000000000000000 |7 0 |9 98502 |a 169.46 |b 0 |c 2008592 |d 2009-12-01 |e 0 |f RF |g RF 316 |h 229.00 |i Pemic |j 127 |l RF |n 0 |r 2023-03-24 |s 2009-12-15 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI | ||
993 | |0 0 |1 316602008593 |4 0 |6 SER_316_000000000000000 |7 0 |9 98503 |a 169.46 |b 0 |c 2008593 |d 2009-12-01 |e 5 |f SE |g SER 316 |h 229.00 |i Pemic |j 127 |l RF |n 0 |r 2019-01-12 |s 2017-01-20 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI | ||
993 | |0 0 |1 316602008594 |4 0 |6 RF_316_000000000000000 |7 0 |9 98504 |a 169.46 |b 0 |c 2008594 |d 2009-12-01 |e 0 |f K3 |g RF 316 |h 229.00 |i Pemic |j 127 |l RF |n 0 |r 2019-01-12 |s 2009-12-15 |t 5 |w 2019-01-12 |y KN |z KI |