Marketing a management muzeí a památek : od přípravy expozice k prožitku návštěvníka : budování publika : strategický management : komunikace a propagace : rozvoj finančních zdrojů : kultura a cestovní ruch /

Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů a dalších tzv. kulturních...

Celý popis

Hlavní autor: Kesner, Ladislav, 1961-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2005
Vydání: 1. vyd.
Edice: Expert (Grada)
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Výstavní expozice

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600406544 406544 EXP 65.01 (neuvedeno) Dostupné

Šrámkova - Odd.pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600406655 406655 SK 65.01 (neuvedeno) Dostupné 13x