Marketing v dopravě /

Autoři vymezují podstatu marketingu dopravních služeb, popisují marketingové prostředí dopravních firem i informační systém

Hlavní autor: Řezníček, Bohumil, 1929-
Další autoři: Šaradín, Pavel, 1969-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2001
Vydání: 1. vyd.
Edice: Manažer (Grada)
Témata:
firmy >
trh >
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Šrámkova - Sklad

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
316600365104 365104 SK 339.13 (neuvedeno) Dostupné 20x