Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly : pozorné a spokojené dítě /
Hravý trénink pohybu, práce s emocemi a tříbení jednotlivých smyslů přispívají k všestrannému rozvoji dětí: zlepšují soustředění a obratnost, ale také podporují vznik nervových spojů potřebných pro budoucí čtení, psaní či počítání. Zároveň mohou výrazně pomoci dětem s poruchami učení a chování...
Hlavní autor: | Poláková, Petra |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2019
|
Vydání: | Vydání 1. |
Témata: | |
Konspekt: | 159.93/.94 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02236cam a22004817i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 114342 | ||
003 | CZ-HaMK | ||
005 | 20200108141346.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 190218s2019 xr a e f 000 0 cze | ||
020 | |a 978-80-271-0760-5 ; |q (brožováno) | ||
040 | |a OLA001 |b cze |e RDA | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 159.93/.94 |x Senzorické a motorické funkce. Emoce. Vůle |9 17 | |
080 | |a 159.922.72 |2 MRF | ||
080 | |a 613.71/.73 |2 MRF | ||
080 | |a 159.942 |2 MRF | ||
080 | |a 159.93 |2 MRF | ||
080 | |a 612.821.8 |2 MRF | ||
080 | |a (0.062) |2 MRF | ||
100 | 1 | |a Poláková, Petra |7 ola20191029129 |4 aut | |
245 | 1 | 0 | |a Jak rozvíjet pohyb, emoce a smysly : |b pozorné a spokojené dítě / |c Petra Poláková |
250 | |a Vydání 1. | ||
264 | 1 | |a Praha : |b Grada, |c 2019 | |
300 | |a 175 stran : |b ilustrace ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
500 | |a Terminologický slovník | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii a bibliografické odkazy | ||
520 | |a Hravý trénink pohybu, práce s emocemi a tříbení jednotlivých smyslů přispívají k všestrannému rozvoji dětí: zlepšují soustředění a obratnost, ale také podporují vznik nervových spojů potřebných pro budoucí čtení, psaní či počítání. Zároveň mohou výrazně pomoci dětem s poruchami učení a chování | ||
650 | 0 | 7 | |a vývoj dítěte |7 ph127471 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a pohybová aktivita |7 ph124199 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a emoční inteligence |7 ph119926 |2 czenas |
650 | 0 | 7 | |a smyslové vnímání |7 ph116195 |2 czenas |
653 | |a děti |a vývoj |a pohybové |a aktivity |a vnímání |a smyslové |a emoční |a inteligence | ||
655 | 7 | |a populárně-naučné publikace |7 fd131864 |2 czenas | |
910 | |a KAG503 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 114342 | ||
993 | |0 0 |1 400000001413 |2 ddc |4 0 |6 HP_159_930000000000000 |7 0 |9 244583 |a 153.43 |b 0 |c 538020 |d 2019-03-21 |e 6 |f DOSP |g HP 159.93 |h 229.00 |i 3 |l DOSP |m 6 |r 2022-12-01 |s 2021-11-12 |t 5 |w 2019-03-21 |y KN |x 2019/050 | ||
993 | |0 0 |1 400000001414 |2 ddc |4 0 |6 ST_159_930000000000000 |7 0 |9 244584 |a 153.43 |b 0 |c 538021 |d 2019-03-21 |e 3 |f ST |g ST 159.93 |h 229.00 |i 3 |l ST |m 5 |r 2022-10-20 |s 2022-03-01 |t 5 |w 2019-03-21 |y KN |x 2019/050 |